GIB  Ana Sayfa  Mükellef Hizmetleri  Vergi İletişim Merkezi
Vergi İletişim Merkezi

 

 

 

VERGİ İLETİŞİM MERKEZİ (VİMER)

GELİR İDARESİ BAŞKANLIĞI VERGİ İLETİŞİM MERKEZİNE HOŞGELDİNİZ

 

TANITIM

GENEL BİLGİ

Gelir İdaresi Başkanlığı Mükellef Hizmetleri Daire Başkanlığı’na bağlı çağrı merkezi olarak faaliyette bulunan Vergi İletişim Merkezi (444 0 189 - VİMER), vergi ile ilgili konularda bilgi danışma, ihbar yönetimi, geri arama, İngilizce elektronik posta yanıtlama ve Motorlu Taşıtlar Vergisi (MTV) işlemlerine ilişkin hizmetleri vermektedir.

Vergi İletişim Merkezi’nde hizmet saatleri hafta içi 09:00 – 19:00 arasında olup, resmi tatil günlerinde hizmet verilmemektedir.

Vergi İletişim Merkezi ile telefonla yapılan görüşmeler şehir içi görüşme tarifesi üzerinden ücretlendirilmektedir.

Vergi İletişim Merkezi'nin sunduğu hizmet sayısı her geçen gün artmaktadır. Bu kapsamda; “Bilgi Danışma” hizmetine, Eylül 2010 tarihinde “İhbar Yönetimi”, Haziran 2011 tarihinde “Geri Arama” ve Mayıs 2012 tarihinde de “İngilizce Elektronik Posta Yanıt” hizmetlerini eklemiştir. E-beyanname, E-haciz, internet vergi dairesi, şikâyet ve öneri yönetimi konularında da Vergi İletişim Merkezi tarafından hizmet verilmek üzere çalışmalar devam etmektedir.

TARİHÇE

Kuruluşunun temelleri 22 Kasım 2006 tarihinde atılan Vergi İletişim Merkezi, değişim ve sürekli gelişim anlayışı ile 1 Mart 2008 tarihinden itibaren yurt dışı ve tüm illerden gelen çağrılara hizmet vermektedir. Gelir İdaresi Başkanlığının ilk erişim noktası olan Vergi İletişim Merkezi; diğer kamu kurumlarına profesyonel çağrı merkezi kurma yolunda öncülük etmektedir. Vergi İletişim Merkezi; profesyonel, kaliteli ve güncel hizmet vermek amacıyla çalışmakta olup elde ettiği başarılarla da hedeflerine ulaşmakta olduğunu göstermektedir.

İlk Profesyonel Kamu Çağrı Merkezi: Vergi İletişim Merkezi
Hizmet sunumunda sürekli gelişim ilkesini benimseyerek, teknoloji ve kalite açısından mükelleflere en yüksek faydayı sağlayacak hizmetleri en iyi çözüm ortağı olarak sunmak ve mükellef memnuniyetini sağlamak amacında olan Vergi İletişim Merkezi’nin bir başka özelliği de; kendi uzman personelini kullanarak hizmet sunan kamunun profesyonel anlamda ilk çağrı merkezi olmasıdır.

FAALİYETLER

- BİLGİ DANIŞMA VE GERİ ARAMA

Vergi İletişim Merkezinin kuruluşundan bu yana etkin olarak sunduğu bilgi danışma hizmeti kapsamında; Türk Vergi Mevzuatı ile ilgili konularda sorulan sorulara cevap verilmektedir.

Mükelleflerin bazı özel durumlarına ilişkin soruları ise Vergi İletişim Merkezi tarafından kayıt altına alınmakta ve ilgili soru kaydına yönelik gereken araştırmalar yapılarak oluşturulan bilgilendirme amaçlı cevabın iletilmesi için mükellefler üç (3) iş günü içerisinde Vergi İletişim Merkezi tarafından aranmaktadır.

- VERGİ KAYIP KAÇAĞINI ÖNLEMEYE YÖNELİK İHBAR BİLDİRİMİ ALMA

Vergi kayıp ve kaçağının önlenmesi için vatandaşlarla işbirliği içinde olan Vergi İletişim Merkezi (444 0 189 - VİMER ) ihbar bildirimlerini de almaktadır. Vergi İletişim Merkezi tarafından alınan ihbar bildirimleri denetim yapılmak üzere en kısa zamanda ilgili birimlere gönderilmekte ve sonuçlanması sağlanmaktadır. İhbar bildiriminde bulunan kişi otuz (30) gün sonra VİMER’i aradığında, ihbara ilişkin olarak yapılan işlem hakkında bilgi alabilmektedir.

- MOTORLU TAŞITLAR VERGİSİ PLAKA TESCİL TARİHİ SORGULAMA

Vergi İletişim Merkezi Türkiye’de bulunan motorlu taşıtların plaka tescil tarihlerine ilişkin sorgulama imkânı sunmaktadır.

- İNGİLİZCE ELEKTRONİK POSTA YANIT SİSTEMİ

Türkiye dışından yabancı uyruklu kişi ve kurumların Türk vergi sistemine ve uygulamalarına yönelik olarak bilgi taleplerini karşılamak üzere 16 Mayıs 2012 tarihinde “İngilizce elektronik-posta hizmeti” sunmaya başlamıştır.

Bu hizmet kapsamında, yabancı uyruklu kişi ve kurumların vergi ile ilgili sorularını İngilizce olarak http://www.gib.gov.tr/index.php?id=1365 adresinde bulunan formu infoVİMER@gelirler.gov.tr adresine göndermeleri halinde sorulara en kısa sürede bilgilendirme amaçlı cevap verilecektir.

- YAŞLI, ENGELLİ VE HASTALIĞI NEDENİYLE VERGİ DAİRESİNE GİDEMEYECEK KİŞİLERİN GAYRİMENKUL SERMAYE İRADI BEYANNAMESİNİN DOLDURULMASINA İLİŞKİN RANDEVU TALEBİNİN ALINMASI

60 yaşını doldurmuş mükellefler ile engelli mükelleflerden sadece kira geliri elde edip yaşlılığı, engelliliği veya hastalığı nedeniyle vergi dairesine gidemeyecek durumda olanların randevu almaları halinde adreslerine gidilerek beyannamelerini doldurmalarına yardımcı olunmaktadır.

Bu işlem için mükelleflerimiz 444 0 189 nolu telefondan Vergi İletişim Merkezini de arayarak randevu talebinde bulunabilirler. Türkiye genelinden alınan bu talepler Vergi İletişim Merkezi tarafından, işlem yapılmasını sağlamak üzere ilgili birimlere gönderilir. Randevu talebini karşılayan birimler talep sahibinin ikametgâhında ilgili beyannamenin doldurulmasına yardımcı olarak teslim alırlar. Bu süreçte yapılan işlemler ilgili birimler tarafından Vergi İletişim Merkezine geri bildirim yapmaktadırlar.

HEDEF VE İLKELER

Mükellef odaklı hizmet anlayışı ile çalışanlarımıza en iyi çalışma ortamını sağlamak, sürekli gelişmeyi ve öğrenmeyi desteklemek ve iş sonuçlarında sürekli iyileştirmenin benimsenmesi sonucu sıfır hata hedeflenmektedir.

MÜKELLEF MEMNUNİYETİ

Mükelleflerimize karşı sorumluluklarımızın bilinci ile hizmetlerimizde mükelleflerimize yüksek fayda sağlamak ve onların yanında yer almak öncelikli görevimizdir.

Mükellef memnuniyetini ölçme ve hizmet kalitesini arttırmak amacıyla Gelir İdaresi Başkanlığı tarafından “Mükellef Memnuniyet Anketi” yapılmaktadır. 2012 yılında yapılan son ankette Vergi İletişim Merkezinin sunduğu Danışmanlık ve İhbar Alım hizmetlerine yönelik soruya ilişkin verilen cevaplara göre mükellef memnuniyet oranı % 80,82 olarak gerçekleşmiştir.

DAİMA İLERİYE GİTMEK HEDEFİMİZDİR

Sunduğumuz hizmetlerde kalite ve teknoloji açısından her zaman iyi olmak, politikalarımızı bu konuda yürütmek ana hedefimizdir. Yenilikçi ve yaratıcı fikirlerle yüksek katma değer yaratmak için çalışmaktayız.

ÇALIŞANLARIMIZ

Vergi İletişim Merkezi tecrübeli, güler yüzlü çalışanları ile hedeflerine doğru yol almaktadır. Sunulan hizmet kalitesinin çalışanların nitelikleri ile bağlantılı olduğunun bilincindeyiz. Kurumumuzda en iyi personeli istihdam ederek, gelişimlerine katkıda bulunmakta ve amacımızı gerçekleştirirken tüm personelin iş birliği içerisinde hareket etmesini sağlamaktayız.

Verilen hizmet kalitesini arttırmak üzere çalışanlarımız, sürekli eğitim felsefesine dayalı olarak “Mevzuat, Çağrı Merkezi Sistemleri ve Etkili İletişim” konularına yönelik eğitim programlarına tabii tutulmaktadırlar.

İNSAN KAYNAKLARI

Vergi İletişim Merkezi’nin başarısının temelinde katılımcı yönetim anlayışı yatmaktadır. Çalışanlarımız Gelir İdaresi Başkanlığı bünyesinde istihdam edilen Gelir Uzmanları ve Gelir Uzman Yardımcılarından oluşmaktadır.

Vergi İletişim Merkezi’nin amaç ve hedeflerinden yola çıkarak uygun yetkinliklere sahip çalışanların görevlendirilmesi amaçlanmaktadır. Tüm çalışanlarda var olması beklenen yetkinlikler;

  1. Öğrenme istekliliği,
  2. Mükellef odaklılık ve empati yeteneği,
  3. Kurallara uyum yetenek ve istekliliği,
  4. Sonuç odaklılık ve problem çözebilme,
  5. İkna yeteneği,
  6. Etkili iletişim kurma,
  7. Etkin dinleme,
  8. Güçlüğe dayanıklılık,
  9. Öz güven,
  10. Akıcı ve anlaşılır konuşma yeteneği,
  11. Ekip çalışmasına yatkınlıktır.

Çalışanların sürekli gelişimini sağlamak için mevzuat ve kişisel gelişime yönelik eğitimler verilerek, gelişimi kaydetmek için değerlendirme süreçleri uygulanmaktadır.

İSTATİSTİKLERLE VERGİ İLETİŞİM MERKEZİ

YILLAR İTİBARİYLE CEVAPLANAN ÇAĞRI SAYISI

Vergi İletişim Merkezinin cevaplamış olduğu çağrı sayısı her geçen yıl artmaktadır. Gelen çağrılar "mükellef odaklı hizmet anlayışı" doğrultusunda yanıtlanmaya devam etmektedir.

 

 

 

 

 

 

 

 

ALINAN İHBAR BİLDİRİM SAYISI

Vergi kayıp ve kaçağının önlenmesi için vatandaşlar tarafından yapılan ihbar bildirimleri 2009 yılından bu yana Vergi İletişim Merkezi tarafından alınmakta ve sonuçları takip edilmektedir.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

İLK ARAMADA ÇÖZÜM

Mükelleflerin Vergi İletişim Merkezini arama nedeni ile ilgili olarak çözümlerin ilk aramada sağlanması mükellef odaklı hizmet anlayışı açısından önemlidir.

Mükelleflerin özel durumlarına ilişkin olan ve kayıt altına alınan soruların üç (3) iş günü sonrasında Vergi İletişim Merkezi tarafından yapılan geri arama aracılığıyla çözümlenmektedir.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

İNGİLİZCE ELEKTRONİK POSTA YANIT SAYISI

Türkiye dışından yabancı uyruklu kişi ve kurumların Türk vergi sistemine ve uygulamalarına yönelik olarak bilgi taleplerini karşılamak üzere elektronik posta kanalı ile sadece bilgilendirme amaçlı hizmet verilmektedir.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

ÇALIŞANLARIN EĞİTİMİ

Vergi İletişim Merkezi "sürekli eğitim"i kurumsal eğitim felsefesi olarak benimsemiş olup, çalışanlara yönelik mevzuat, çağrı merkezi sistemleri ve kişisel gelişim konularında eğitimler düzenli olarak uygulanmaktadır.


 

 

 

 

 

 

 

 

VERGİ İLETİŞİM MERKEZİNİN BAŞARILARI

- 26 Ekim 2010 IMI Çağrı Merkezi Ödülleri 2010

26 EKİM 2010 IMI ÇAĞRI MERKEZİ ÖDÜLLERİ 2010

IMI Conferences tarafından düzenlenen 5. İstanbul Çağrı Merkezi Ödülleri kapsamında verilen Yılın En İyi Çağrı Merkezi Fotoğrafı kategorisinde VİMER’den Naci Yıldırım’ın fotoğrafı ikincilik ödülünü almıştır.

 

- 27 Ekim 2009 IMI Çağrı Merkezi Ödülleri 2009

IMI Conferences tarafından düzenlenen ve sadece özel sektörde yer alan çağrı merkezlerinin katıldığı yarışmada Vergi İletişim Merkezi

 

“Jüri Özel Ödülü”, (Gelir İdaresi Daire Başkanı İlhan Karayılan)

 

“En Övgüye Değer Çağrı Merkezi Yöneticisi ( VİMER Genel Korrdinatör Demet Ünal )” ve

 

“En iyi Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi ( VİMER Gelir Uzmanı Serkan Uyaroğlu)”

olmak üzere üç kategoride ödül almıştır.

Ödüllerin verilmesi, yarışma değerlendirme kurulunun önceden belirlenmiş ölçütler doğrultusunda yapmış olduğu incelemeler ve alan ziyaretleri sonucunda gerçekleşmiştir.

Vergi İletişim Merkezinin söz konusu yarışmada ödül alması; bir kamu kurumunun da teknolojiye, insan kaynağına, değişim ve sürekli gelişim ile birlikte hizmet sunulan vatandaşa verdiği önemi göstermektedir.

5 Kasım 2009 tarihinde Gelir İdaresi Başkanı Sayın Mehmet Kilci yarışma ve sonuçları hakkında bilgi almak üzere Vergi İletişim Merkezi çalışanlarını kabul etmiş ve iyilerin yarıştığı ve ödül aldığı çağrı merkezi yarışması ile sonuçları hakkında Gelir İdaresi Başkanına Makamında bilgi verilmiştir.

 

ETKİNLİKLER

- Sayın Maliye Bakanlarının Ziyaretleri

    • 18 Kasım 2009 - Maliye Bakanı Sayın Mehmet Şimşek Vergi İletişim Merkezini ziyaret etmiştir.

Bu ziyaret sırasında Vergi İletişim Merkezi faaliyetleri yanı sıra IMI Conferences tarafından düzenlenen çağrı merkezi yarışması ve sonuçları hakkında da kendilerine bilgi verilmiş olup ziyaret sonunda Sayın Bakan yarışmada ödül alanlara plaket vermiştir.

 

 

    • 14 Mart 2008 - Vergi İletişim Merkezinin resmi açılışı Maliye Bakanı Sayın Kemal Unakıtan’ın katılımlarıyla gerçekleştirilmiştir.

- Açılış-Yıldönümü

25 Aralık 2012 Vergi İletişim Merkezi 5. Yıldönümü

İlk çağrısını 25 Aralık 2007 tarihinde alan Vergi İletişim Merkezi’nin (VİMER- 444 0 189) kuruluşunun beşinci yılı; Gelir İdaresi Başkanı Sayın Mehmet KİLCİ, Gelir İdaresi Başkan Yardımcısı Sayın Mehmet ATUĞ, Gelir İdaresi Başkan Yardımcısı Sayın Mustafa GÜNEŞ, Gelir İdaresi Başkan Yardımcısı Sayın Şinasi CANDAN, I.Hukuk Müşaviri Abdurrahman TEHTAP ile Gelir İdaresi Daire Başkanları, Gelir İdaresi Grup Başkanları, Gelir İdaresi Müdürleri ve VİMER çalışanlarının katılımıyla düzenlenen bir kokteyl töreni ile kutlandı.

Düzenlenen kokteyl töreninde VİMER 5. Kuruluş yıl dönümü için hazırlanan tanıtım filmi konuklar tarafından izlendi.

Tanıtım filminin izlenmesinin ardından Gelir İdaresi Başkanı Sayın Mehmet KİLCİ; VİMER’in Gelir İdaresi Başkanlığının dışarıya açılan iletişim kapısı olması nedeniyle önemini vurgulayarak tüm personeli özverili çalışmalarından dolayı tebrik etti.

Tören sırasında Gelir İdaresi Başkan Yardımcısı Sayın Mustafa GÜNEŞ Gelir İdaresi Başkanı Sayın Mehmet KİLCİ’ ye VİMER’in 5. Yılı anısına bir plaket takdim etti.

20 Aralık 2012 tarihinde Mükellef Hizmetleri Daire Başkanlığı görevine atanan Sayın Rıza ÇELEN aynı tarihte İnsan Kaynakları Daire Başkanlığı görevine atanan Sayın İlhan KARAYILAN’a plaketini takdim etti.

İnsan Kaynakları Daire Başkanı Sayın İlhan KARAYILAN VİMER Genel Koordinatörü Sayın Demet ÜNAL’a 5. Yıl anısına bir plaket takdim etti.


23 Aralık 2011 Vergi İletişim Merkezi 4. Yıldönümü

25 Aralık 2007 tarihinde hizmet vermeye başlayan Vergi İletişim Merkezinin kuruluşunun 4. yıldönümü, Gelir İdaresi Başkan Yardımcıları Sayın Mehmet Atuğ ve Sayın Mustafa Güneş ile çok sayıda Gelir İdaresi Daire Başkanı, Gelir İdaresi Grup Başkanı, Gelir İdaresi Müdürü ve VİMER çalışanlarının katılımıyla kutlandı.


07 Ocak 2011 Vergi İletişim Merkezi 3. Yıldönümü

Vergi İletişim Merkezinin kuruluşunun üçüncü yıldönümü, Gelir İdaresi Başkanı Sayın Mehmet Kilci, Gelir İdaresi Başkan Yardımcısı Sayın Hasan Karaçam, Gelir İdaresi Daire Başkanı İlhan Karayılan, Gelir İdaresi Grup Başkanı Hasan Halil Gönül ve çalışanların katılımıyla kutlandı.


25 Aralık 2009 Vergi İletişim Merkezi 2. Yıldönümü

Vergi İletişim Merkezinin kuruluşunun ikinci yıldönümünde Gelir İdaresi Başkanı Sayın Mehmet Kilcinin de katıldığı resepsiyonda çok sayıda davetli yer aldı.

25 Aralık 2008 Vergi İletişim Merkezi 1. Yıldönümü

Vergi İletişim Merkezinin kuruluşunun birinci yıldönümü çalışanlarının katılımıyla kutlandı.


14 Mart 2008 Vergi İletişim Merkezi Resmi Açılış Töreni

Maliye Bakanı Sayın Kemal Unakıtan’ın da katılımıyla gerçekleşti.

- Konferanslar

  • 18 Ekim 2011 tarihinde İstanbul’da düzenlenen Kamu Call Center Zirvesi: İstanbul Haliç Kongre Merkezinde düzenlenen  konferansa Vergi İletişim Merkezi davetli olarak katılmıştır.

 

Çağrı merkezleri arasında bilgi paylaşımı amacıyla düzenlenen Kamu Call Center Zirvesine Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı (Alo 170), THY, İSKİ, VİMER, Merkezi Hastane Randevu Sistemi (Alo 182), Acil Servis (Alo 112)çağrı merkezleri katılmıştır.

Kamu Call Center zirvesine konuşmacı olarak katılan Gelir İdaresi Başkanlığı Mükellef Hizmetleri Daire Başkanı Sayın İlhan KARAYILAN, Vergi İletişim Merkezinin kuruluşu ve faaliyetleri hakkında bilgi vermiştir.



  • 29 Eylül 2011 Tarihinde Ankara’ da Düzenlenen Konferans – Vergi İletişim Merkezi Ankara Swissotel’de gerçekleştirilen Kamu Çağrı Merkezleri 2023 Vizyonu konulu konferansa davetli olarak katılmıştır.

Vatandaş odaklı hizmetin öneminin vurgulandığı konferansta Vergi İletişim Merkezi Genel Koordinatörü Demet Arıkök Ünal panelde konuşmacı olarak yer almış ve mükelleflerin yükümlülüklerini yerine getirmede Vergi İletişim Merkezinin yeri / önemi ile gelecek için planlanan faaliyet adımları hakkında bilgi vermiştir.

- Sosyal Etkinlikler

 

24 Mart 2014 75. Yıl Huzurevi Yaşlı Bakım ve Rehabilitasyon Merkezi Ziyareti- 18-24 Mart tarihleri arasında kutlanan “Yaşlılara Saygı Haftası” çerçevesinde bir grup VİMER çalışanı 75. Yıl Huzurevi Yaşlı Bakım ve Rehabilitasyon Merkezini ziyaret etmiştir.

 

9 Ekim 2013 Mavi Kapak Kampanyası–Engelli vatandaşlardan ihtiyaç sahibi olanlara tekerlekli sandalye sağlamak amacıyla başlatılan Mavi Kapak kampanyasına VİMER çalışanları da topladıkları mavi kapaklarla destek vermektedir. Bu kapsamda toplanan mavi kapaklar ilgili derneğe teslim edilmiştir.

 

 

16 Mayıs 2013 Vergi İletişim Merkezi Çalışanlarının Okul Yardımları – Vergi İletişim Merkezi çalışanları tarafından Şanlıurfa Siverek ilçesinde bulunan Çıkrık Raif Mumcu İlk-Ortaokulu öğrencileri için bir yardım kampanyası düzenlenmiştir. Bu kampanya çerçevesinde çalışanlar tarafından ansiklopedi, kitap, defter, dergi ve kırtasiye malzemesi bağışı yapılmıştır. Yapılan bu bağışlar söz konusu okul yönetimine teslim edilmiştir.

 

 

15 Mayıs 2013 Organ Bağışı Kampanyasına DestekOrgan nakli ihtiyacı ile yaşayan vatandaşlarımıza bir destek de Vergi İletişim Merkezi çalışanları tarafından verildi. Başkent Üniversitesi Ankara Hastanesi Organ Nakli Merkezi çalışanlara yönelik bir bilgilendirme toplantısı düzenledi. Bu toplantıda, “organ nakli ve organ bağışı nedir? Nakil yapılabilecek doku ve organlar hangileridir? Bir organ herkese nakledilebilir mi? Dini açıdan bir sakıncası var mıdır? Nereye organ bağışı yapılabilir? Organ bağışı için yaş sınırı var mıdır? Türkiye'de organ nakli ne durumdadır?" gibi konularda sunum yapıldı. Sosyal sorumluluk projelerine katılım konusunda duyarlılığa sahip olan Vergi İletişim Merkezi çalışanları toplantı sonrasında organ bağışında bulunarak kampanyaya destek olmuştur.

 

 

8 Mart 2013 Mor Çatı Yardım Kampanyası–8 Mart Dünya Kadınlar Günü nedeniyle VİMER bünyesinde Mor Çatı Kadın Sığınağı Vakfının çalışmalarına destek olmak amacıyla başlatılan yardım kampanyasına çok sayıda çalışan katıldı. Yapılan bağışlar ilgili vakfa teslim edilmiştir.

 

 

24.Vergi Haftasında Öğrencilerin VİMER Ziyareti –Vergi Haftası her yıl Şubat ayının son haftasında kutlanmaktadır. Bu yıl 24. Vergi Haftası 25 Şubat - 3 Mart 2013 tarihleri arasında çeşitli etkinliklerle kutlanmıştır. Bu etkinlikler kapsamında Mamak İlçe Milli Eğitim Müdürlüğüne bağlı Demirlibahçe Ata İlköğretim Okulu öğretmen ve öğrencileri tarafından Vergi İletişim Merkezine ve Mükellef Hizmetleri Merkezine ziyaret gerçekleştirilmiştir. Öğrencilere, hizmet binası ve çalışma alanları gezdirilmiş ve her iki merkezde mükelleflere sunulan hizmetler hakkında bilgi verilmiştir."

 

 

23.Vergi Haftasında Öğrencilerin VİMER Ziyareti – 23. Vergi Haftası 27 Şubat/ 04 Mart 2012 tarihleri arasında düzenlenen etkinliklerle kutlanmıştır. Bu etkinlikler kapsamında Mamak İlçe Milli Eğitim Müdürlüğüne bağlı Tepecik Dostlar İlköğretim Okulu öğretmen ve öğrencileri tarafından Vergi İletişim Merkezine ve Mükellef Hizmetleri Merkezine ziyaret gerçekleştirilmiştir. Öğrencilere, hizmet binası ve çalışma alanları gezdirilmiş ve her iki merkezde mükelleflere sunulan hizmetler hakkında bilgi verilmiştir.

9 Aralık 2011 Vergi İletişim Merkezi Çalışanlarının Okul Ziyareti – Vergi İletişim Merkezi çalışanları tarafından Ankara Mamak ilçesinde Tepecik Dostlar İlköğretim Okulu öğrencileri için bir yardım kampanyası düzenlenmiştir. Kampanya çerçevesinde okul yönetimi ile bir görüşme yapılmış ve okulda kalemli yazı tahtasına ihtiyaç olduğu öğrenilmiştir.

Tepecik Dostlar İlköğretim Okulu öğrencilerinin öğrenimlerini daha etkin bir şekilde sürdürmeleri için 10 adet kalemli yazı tahtası okul yönetimine teslim edilmiş olup, okul müdürlüğü tarafından VİMER’e yapmış oldukları destekten dolayı teşekkür plaketi verilmiştir.



22.Vergi Haftasında Öğrencilerin VİMER Ziyareti –22. Vergi Haftası 21-27 Şubat 2011 tarihleri arasında düzenlenen etkinliklerle kutlanmıştır. Bu etkinlikler kapsamında; vergi bilincinin geliştirilmesi konusunda bilgilendirmek amacıyla öğrenciler Vergi İletişim Merkezine davet edilmiştir. Çankaya İlçe Milli Eğitim Müdürlüğüne bağlı Halide Edip Adıvar İlköğretim Okulu öğretmen ve öğrencileri tarafından gerçekleştirilen Vergi İletişim Merkezi ziyaretinde çalışma alanı gezdirilerek öğrencilere iş süreçleri hakkında bilgi verilmiştir.



9 Mayıs 2009 Atatürk Orman Çiftliği – Son yıllarda bozulan doğal dengenin ve toprak örtüsünün korunmasına Vergi İletişim Merkezi yapmış olduğu ağaç dikme faaliyetleri ile destek olmaktadır. Ağaç dikme etkinliği düzenlenmiş ve Atatürk Orman Çiftliğine 200 adet ağaç dikilmiştir.

 

22 Kasım 2008 Elmadağ - Sosyal etkinlikler kapsamındaki ilk ağaç dikme etkinliğinde 200 çam fidanı dikilmiştir.

 

    .








MUKELLEF HAKLARI ILETISIM SITE HARITASI ABONE ENGLISH DEUTSCH ESPAÑOL YARARLI BILGILER